Verzenden & bezorgen

Zie pagina “Verzenden & bezorgen“.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

Levertijd
Nederland: binnen 2-3 werkdagen.
Buitenland: vanaf 3 werkdagen (afhankelijk van het land).
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten
Binnen Nederland: € 3,95 per bestelling. Vanaf € 35,00 gratis
Buitenland: vanaf € 4,95 per bestelling (afhankelijk per land).

Bestellen vanuit het buitenland
Natuurlijk geen probleem! Voor België, Duitsland, en Oostenrijk kun je gewoon via deze webshop bestellen. Voor andere landen stuur een mail naar: order@kipkep.com met je gegevens en wat je wilt bestellen.

Betaalmethodes

KipKep biedt je een aantal manieren aan om te betalen, zie ook onze pagina betaalmogelijkheden.

iDeal:
Betaal je bestelling veilig via je eigen bank. Je rekent af in de voor jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Creditcard via PayPal:
PayPal is een snelle, simpele en veilige manier om via internet te betalen, waar ook ter wereld! Het enige dat je hiervoor nodig hebt, is je eigen e-mail adres en een bankrekeningnummer of creditcard!

Overboeking:
Deze betaalmethode houdt in dat het totaalbedrag van je bestelling op onze rekening moet worden overgeboekt, onder vermelding van je ordernummer. Hoe eerder je betaling bij ons binnen is, des te sneller wij je bestelling kunnen leveren.
Iban: NL95RABO0327109505
Op naam van: KipKep U.A.
BIC: RABONL2U

Cadeauverpakking

Zie ook pagina “Verzenden & bezorgen“.

Cadeautje?

Heb jij het perfecte (kraam)cadeau al gevonden? Leuk! 🙂

Niet iedereen is een held met inpakken of kan (zeker in deze tijden) het cadeautje persoonlijk afgeven, dus daar helpen we je graag bij!
Wij pakken je bestelling mooi voor je in mét als je wilt een persoonlijke boodschap. Uitpakken wordt zo echt een echt feestje en jij scoort gegarandeerd punten met jouw cadeau.

Kies bij het afronden van je bestelling voor de optie Deze bestelling inpakken als cadeau en kies uit 1 van de 3 toffe cadeauverpakkingen.

De kosten van de cadeauverpakking zijn €3,95.

Wasvoorschriften

Blenker serie – hydrofiele handdoeken, badcapes en poncho’s:
Voor alle Blenker hydrofiele handdoeken geldt: was met gelijke kleuren tot 60 graden.
Droger: stand II. Maximale krimp: 5-10%. Strijken: heet (•••).

Napper Luieretui: 
Kan gewassen worden, maar nog makkelijker: neem af met een vochtig doekje.

Napper Verschoonmatje: 
In de wasmachine wasbaar tot 40 graden (programma behoedzaam).
Drogen: Aan de lucht.  De coating kan niet tegen hete temperaturen.

Napper Nursery Wallet: 
In de wasmachine wasbaar tot 40 graden (programma behoedzaam), of spoel af onder de kraan.

Bib Spuugdoeken:
Was op max. 60 graden. Was met gelijke kleuren.
Droger stand II.

Feedi Voedingsdoek: 
Was op max. 40 graden. Was met gelijke kleuren.
Droger stand I.

Woller: 
Het warmtekruikje zelf mag niet nat worden!
De losse hoes kan in de wasmachine gewassen worden tot 40 graden.

Verzorgingstas en Speelmatje:
Wasbaar in de wasmachine tot max. 40 graden.

Blijf-sokjes: 
In de wasmachine tot maximaal 40 graden. De sokjes bij niet in de droger drogen maar aan de lucht. Na het drogen de sokjes rekken om ze weer in model te krijgen. Maximale krimp: 5-10%

Oeko-Tex:
De Blenkers worden geproduceerd volgens de oekotex richtlijnen.
De vulling van de Napper Verschoonmatjes voeldoen aan de Oeko-tex 100 class I. Voor meer informatie: www.oeko-tex.com.

Retourneren

Retourneren:
Indien een product niet naar wens of beschadigd is kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst in de originele verpakking aan ons retourneren.

Mail ons je naam, ordernummer en de reden van retour naar service@kipkep.com. Wij zullen, indien de klacht gegrond is, binnen 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terugstorten.

De verzendkosten van de retourzending komen voor rekening van de koper.
Voor meer informatie zie pagina Bedenktijd

Let op! Onze mondkapjes kunnen in verband met hygiëne niet geretourneerd worden indien de verpakking geopend is geweest. (dit is wettelijk zo bepaald).

Garantie

Garantie:

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Stuur een mail, liefst inclusief foto naar: service@kipkep.com.

Klachten

Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@kipkep.com.
Leidt ons contact niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klacht KipKep Woller Warmtekussen

Klacht Woller Warmtekussen:

Heb je een vraag of klacht over onze KipKep Woller warmtekussen?
Wij willen je dan vragen onderstaand formulier: “service document KipKep Woller” in te vullen voor een snelle afhandeling. Na ontvangst nemen wij contact met je op.
Hartelijk dank, Team KipKep.

Service document KipKep Woller

  • Datumnotatie:MM slash DD slash JJJJ
  • Vragen:

  • Woller gebruikt bij:
  • Te vinden op het labeltje aan het kussentje of op de verpakking (barcode-sticker). Start met DW of PW en heeft 7 tekens.
  • Datumnotatie:MM slash DD slash JJJJ
  • Graag ontvangen wij een foto ter verduidelijking van je vraag en/of klacht.
  • Graag ontvangen wij een foto ter verduidelijking van je vraag en/of klacht.

Vraag niet beantwoord?

Is je vraag niet beantwoord of heb je een andere vraag, dan kun je via het contactformulier contact opnemen met ons. Wij proberen je vraag uiterlijk binnen twee werkdagen te beantwoorden.

  • Heb je een klacht over de KipKep Woller dan vragen wij je het formulier in te vullen op de pagina: Klantenservice --> Garantie & klachten. Zie helemaal onderaan de webpagina. https://kipkep.com/garantie/